Následující minuta je takovým malým návodem, možná drobnou provokací, ale často zamyšlením nad správným životním stylem. A do těchto dvou slov se toho vejde skutečně mnoho. Jedním z velkých témat je stravování.

Tady se můžeme zamyslet z mnoha směrů, dnes třeba nad tím jak je důležité se správně najíst před pohybovou aktivitou. Asi to znáte… Máte přesně rozplánovaný den, který končí třeba v tělocvičně, ale jaksi jste se zapomněli včas najíst. Pak buď do sebe rychle něco náhodně hodíte a nebo jdete cvičit hladoví. Je jasné, že odpovím, špatně. A na to si určitě již každý přišel.

Aby vaše úsilí nepadlo vniveč, načasujte si správně jídelníček před cvičením. Rozhodně není dobré mít za sebou nějaké hlavní jídlo, které nás příliš zatíží. Svaly se odkrví tím, že krev je směřována do trávicí soustavy a samozřejmě nám bude navíc těžko.

Nejlepší je tak hodinu a půl předem zkonzumovat svačinu v podobě cereálií klidně s polotučným jogurtem, prostě nějakou rozumně sladkou svačinu. Pokud vás čeká delší, třeba několikahodinové cvičení, tak si dopřejte těsně před aktivitou nějaký zdroj jednoduchých cukrů, třeba jablko nebo jiné sladké ovoce.

Tak tedy nezapomeňte, když už dáme čas a popřípadě i peníze na naše zdraví, je třeba to dotáhnout do úplné dokonalosti..