Hubnutí pohybem je skutečně jedna z nejlepších cest pro naše tělo a samozřejmě duši. A aby vše bylo efektivní je třeba znát ty dobré cesty.

Když si koupíte třeba spotřebič, přečtete si návod, tedy já je zrovna nečtu a často se učím systémem pokus omyl, ale asi nejsem sama, že? Toto téma jsem nechtěla rozebírat.. prostě je třeba najít ten správný návod jak hubnout efektivně. Naše tělo přijímá potravu a vytváří si buď zásoby a nebo jednoduše řečeno vše spálí pohybem. No a je tedy logické, že když chceme redukovat musíme vydat více, na což jak víme je pohyb ideální činitel. Je dobré vědět, že přirozeně osvalené tělo zpracuje a spálí mnohem více kalorií. Svaly obecně spálí větší množství energie a to dokonce i v klidu a ve spánku. Proto je dobré zařadit do svého plánu i posilovací cvičení nebo dokonce trénink v posilovně. Ne, nebojte se, nemusíme mít postavu kulturisty, aby se nám dobře hubnulo, to vůbec ne. Stačí několikrát týdně posilovací cvičení s lehkými činkami, nebo dalším náčiním, které trvá déle než půlhodinu ve vhodné tepové frekvenci. Jednoduše, potíte se, máte zrychlený tep, ale zvládáte pravidelně dýchat a nelapáte po dechu. Tímto cvičením svaly nenabudou, ale budeme si udržovat pevné tělo a tím tedy svaly, které účinně pálí tuk.

Je jasné, že pohyb jde ruku v ruce s jídelníčkem, takže snahu zachovat svalovou hmotu podpoříte adekvátním doplněním bílkovin.

Tak to bylo opět jedno téma z toho velkého rance s titulkem zdraví. Ze všeho je ale stejně nejdůležitější udržovat dobrou náladu :o)!