Pilates

Metoda Pilates je cvičení, kde tělo a duše jsou jeden celek. Vytvořil je Joseph H. Pilates (1880 – 1967). Je vhodné pro kohokoliv, nezáleží na věku, pohlaví, ani na fyzické zdatnosti. Cvičení se provádí ve velmi pomalém tempu, posilují a formují se komplexně celé svalové skupiny, zlepšuje se držení, flexibilita a rovnováha těla, odstraňují se svalové dysbalance a dochází k harmonizaci těla i ducha. Tento druh cvičení je vhodný pro ty, kteří nemají v oblibě choreografie a dynamický aerobic, ale přesto vyhledávají nějakou formu pohybu a chtějí něco udělat pro své zdraví!

CORE TRAINING

Lekce CORE TRAINING  jsou zaměřené na zpevnění středu (trupu) těla. Na této lekci posílíme svaly trupu v oblasti hrudní a krční páteře a v oblasti beder, pánve a kyčlí. Core trénink pomáhá preventivně předcházet zraněním, bolestem v zádech a zlepšuje držení těla.

Těšit se můžete na lektorku Martinu Špringerovou

BODY STEP

Cvičení Body Step je zaměřeno na získání fyzické kondice a na intenzivní spalování podkožního tuku.
Cvičení je velmi efektivní a intenzivní díky pomůcce zvané step (malý schodek). Cvičení Body Step je založeno především na krocích nahorů a dolů ze stepu, dále využívá krokové variace nízkého Aerobiku a je určeno milovníkům intenzivního cvičení. Mimo prvků Aerobiku se dále také posilují problémové partie – cvičení je zaměřeno zejména na svalstvo dolních končetin a hýždí. Hodina je následně zakončena důkladným strečinkem.

BODYSTYLING

Posilovací cvičení zaměřené na tvarování postavy. Díky tomuto cvičení budou Vaše svaly pevnější a pružnější. Pro cvičení se využívá náčiní (činky, gumičky, expandéry, činky, tyče).

BOSU

V této lekci se cvičí s pomůckou BOSU® Balance Trainer. Jde o náčiní, které přebírá výhody cvičení na velkých míčích, stepech i klasických balančních plošinách a je zároveň neocenitelná v systému „core training“. BOSU® Balance Trainer se může používat plochou stranou jak nahoru, tak dolů pro různé druhy balančních cvičení. Při cvičení se tělo musí vypořádat s nestabilní základnou a tím pádem se musí výrazně zapojovat hluboký svalový stabilizační systém. Cvičení na bosu má původ v rehabilitaci, kde se tato pomůcka začala užívat poprvé. Lekce začíná aerobním dynamickým zahřátím, následuje série posilovacích a balančních cviků zaměřených na celé tělo.
Cvičení BOSU je vhodné pro všechny generace, pro začátečníky i pro pokročilé.

EXPRES LEKCE

Pokud nemáte přes den čas si zacvičit, můžete to zvládnou v čase před prací nebo i oběda. Půl hodina cvičení na Problémové partie je zaručeným receptem jak dosáhnout vytouženého cíle rychle a intenzivně.

POWER YOGA

Pokud se potřebujete zbavit stresu a napětí, je pro vás lekce Power yogy ideální. Cvičení je zaměřené na uklidnění mysli a na relaxaci celého těla. Při Power yoze zvyšujete svoji flexibilitu a pružnost svalů.

PROBLÉMOVÉ  PARTIE

Cvičení je zaměřené na zpevnění celého těla, zvláště problémových partií a stabilizačního systému. Cvičení na Problémové partie je zaručeným receptem jak dosáhnout vytouženého cíle rychle a intenzivně.