Funkční trénink

Fenomém posledních let, kdy cvičení, které je zaměřené na kondici a na svalovou koordinaci vychází z běžných pohybů, které člověk provádí ve všech 3 rovinách. Cvičení tak respektuje přirozený pohyb člověka a zaměřuje se na efektivní zapojení všech svalových skupin do pohybu. Díky tomu dochází ke komplexnímu rozvoji těla a velice efektivní zvyšování kondice a kvalitnímu rozvoji svalového aparátu.

Kruhový trénink

Většina sportovců v období získávání síly a zlepšování kondice tzv. objemový trénink, netrénuje jiným způsobem než KRUHOVÝM TRÉNINKEM. Jedná se o uspořádání samostatných cviků do kruhu a střídání se po určitém časovém intervalu na jednotlivých stanovištích. Záměrně jsou vybírány cviky na komplexní posílení celého těla s využitím rozličných pomůcek jako tyče, činky, balony, těžké míče, trampolíny pro odrážení, dlouhá lana, expandéry atd. Jedná se o náročné cvičení, ale po každém tréninku budete cítit jak jde vaše fyzička dopředu.!

TRX

Cvičení na TRX se může zdát jako velmi snadné, ale opak je však pravdou. TRX byl vyvinut americkými vojenskými, speciálními jednotkami, kteří TRX hojně využívají při svých trénincích na svých základnách i mimo ně. TRX procvičí nejen svalové partie, které jste zvyklí procvičovat při svých trénincích, ale zejména zapojí svaly o kterých jste doposud nevěděli. Při provádění každého cviku je maximálně aktivováno stabilizační svalstvo a jsou zachovány všechna pravidla funkčního tréninku.

Po celou dobu cvičení na TRX je vždy cvičeno pouze s váhou vlastního těla a to ve všech třech rovinách pohybu, což je nejoptimálnější pro komplexní uplatnění pravidel funkčního tréninku. Intenzitu lze však také zvýšit či snížit změnou postoje cvičence oproti závěsnému bodu. Je neuvěřitelné jak posunutí těla o pouhých pár centimetrů změní intenzitu prováděného prvku. V každý okamžik či po každém opakování si lze intenzitu velmi snadno přenastavit. Čím jsme níže pod závěsným bodem, tím se intenzita zvyšuje a naopak. Nejlepší intenzita je taková, abychom vnímali, že posledních pár opakování je prováděno téměř do úplného vyčerpání svalové síly. Lekce jsou zařazeny pod cvičení Body & Mind a mají stejnou cenu.

Tabata trénink

Velmi efektivní a náročná metoda intervalového tréninku, při které se zvyšuje fyzická kondice i síla zároveň. Získáte aerobní kondici i nárůst dynamiky.

Jeden cvik na svalovou partii se skládá z osmi sérií. Klíčové je při tomto cvičení časování. Každou sérii cvičíme 20 vteřin a následuje pouhých 10 vteřin odpočinku.

Tabata trénink je podle posledních studií jednou nejlepších technik, při které jsou spalovány tuky cvičením.