Hatha yoga

nejznámější druh jógy na západě, založený na vyvažování základních polarit v lidském bytí, a to slunečních (ha, +) a měsíčních (tha, -) energií. Je zaměřena na co nejdokonalejší ovládání fyzického těla, na znovu nabývání a udržování zdraví, a harmonii svých životních energií.

Power yoga

Dynamičtější, silovější a více zaměřená na pohybovou koordinaci, to je základ každé lekce Power yogy, která vychází s klasické jógy, ale je více zaměřená na tělesný prožitek.

Pilates

je cvičeni, které se snaží harmonizovat práci všech svalů, které jsou tak pružnější a silnější. Cvičení kompenzuje přetížené svaly, klouby a šlachy, tak aby nás tělo nebolelo a my se cílili fit. Jedná se o cvičení pomalejšího typu, vhodné jak pro ženy, tak i muže.

Balantes

Cvičební program Balantes vytvořila na základě svých zkušeností dlouholetá předsedkyně Českého svazu aerobicu PaeDr. Jitka Polášková se svou dcerou Michaelou, která vystudovala fyzioterapii a psychologii zároveň. Tento program v sobě kombinuje prvky pilates, DNS, jógy a dalších forem cvičení tzv. body and mind (harmonie těla, duše a mysli). Jak již název napovídá často využívá různé balanční pozice a pomůcky. Hlavním cílem balantes je posilovat zádové svalstvo a tím předcházet bolestem páteře a poruchám pohybového aparátu. Toto cvičení také velice účinně zdokonaluje držení těla, tvaruje dlouhé a štíhlé svaly a zplošťuje břicho. Balantes se cvičí bez bot, což má ulehčit vnímání celého těla až do konečků prstů. Jde totiž o cvičení náročné na koordinaci. Proto je také velmi vhodné jako průprava pro jiné sporty, např. tanec či aerobic. Vaše tělo jej také ocení, pokud sedíte celý den v práci u počítače. Kromě posílení se totiž při balantes také důkladně protáhnete a uvolníte vaše ztuhlé svalstvo. Hodina balantes může být zaměřena na nějaký konkrétní cíl. Pomůcky (například overbally, velké míče, therabandy a bosu) jsou potom používány k aktivizování stabilizačního systému v jednom z následujících režimů: vytváření disbalančních poloh, dokonalé protažení těla, jako pomůcka k bezpečnému provedení některých cviků, anebo jsou využívány k posilování.

Flexi Power yoga

Na Flexi Power Yoga se protáhnete a zároveň budeme posilovat, a to především problémové partie. Nevynecháme ani ásanovou praxi (sestavičku z jógových “cviků”) s relaxací na konci lekce.

Jogalates

Jogalates (nebo i Yogalates) je nový cvičební styl, který kombinuje tisíciletími prověřenou jógu a desetiletí oblíbený Pilates. Jogalates se zaměřuje na posílení středu těla, zlepšení stability bederní páteře a dosažení pružného, ale zároveň silného těla.

Pilates Clinic

– je jedinečný systém vytvořen tak, aby každý pohyb byl pro tělo maximálně přínosný v oblasti zdravého a funkčního držení těla. Oproti klasickému pilates jdou cviky snadněji provést a jejich benefity (odstranění bolestí pohybového aparátu, mobilita páteře, zlepšení držení těla……) se dostaví rychleji