HIIT Bodytoning

Lekce zaměřená na kondiční posílení celého těla. Na lekci budete cvičit vysokou intenzitou cvičení v rámci intervalů cvičení a odpočinku. Na této lekci spálíte maximální množství energie a provedete maximální počet cviků, během krátké doby. Nejefektivnější cvičení současnosti.

HIIT Box

Další z řady tréninků s vysokou intenzitou cvičení. Zažijete neskutečné posilování a kondici získáte díky boxování a kopání  do boxovacího totemu.

Body & six pack

Kombinace nejúčinnějších posilovacích cviků pro oblast břicha, stehen a zadečku se střídá s cardio zátěží pro optimální spalování a tvarování těla. K heroickému výkonu tě nakopne skvělá hudba, povzbuzování trenéra i přítomnost ostatních. Bude tě to bolet, ale ty víš, že to za to stojí!

Body styling

Posilovací cvičení zaměřené na tvarování postavy. Díky tomuto cvičení budou Vaše svaly pevnější a pružnější. Pro cvičení se využívá náčiní (činky, gumičky, expandéry, tyče).!

Dance aerobik

Lekce pro středně a více pokročilé, zejména pro ty, kteří chtějí trochu vybočit z vyjetých kolejí klasického aerobiku. Taneční choreografie a hudba vás dostane do bodu varu. V poslední třetině lekce opět posilování a protažení.
P.S. v tanečním rytmu zapomeneme na starosti!

Expander fitness

Ideální spalovač tuků. Lekce pro ty, kteří nechtějí přemýšlet nad tanečními kroky, ale chtějí dát zabrat všem svalů na těle. Po krátkém aerobním rozcvičení, rozkmitáte gumové expandery a rozpálíte tukový metabolizmus, že nezůstane místečko na vašem těle suché.
P.S. Ručníky s sebou!

Fit trénink

Všestranný trénink s náčiním nebo bez náčiní. Žádná složitá choreografie. Jedná se o aerobní trénink, tak aby jste se cítili FIT , a následně formujeme posilováním tělo a zvyšujeme svalovou sílu.

Hit4Fit

Hit4Fit je aerobní pohybová aktivita využívající boxovacích totemů. Hit4Fit je ideální kondiční cvičení, které využívá různých úderů a kopů, ke zlepšení pohybových schopností. Pravidelný Hit4Fit trénink Vám pomůže účinně tvarovat a zpevnit postavu a při bouchnutí do totemu se určitě psychicky uvolníte. Na cvičení je vhodné si s sebou brát boxovací bandáže.

Problémové partie

Pokud hledáte cvičení, kde budete cíleně posilovat Vaše problematické partie, tak jste ho právě našli. Vaše boky, stehna a hýždě budou pevnější a Vaše břicho bude úžasně ploché.

Těhulky

Cvičení pro aktivní maminky pod vedením fyzioterapeuta, jehož součástí jsou prvky power jogy, rehabilitačního cvičení, posilováni, cvičení na velkých míčích i overballech. Lekce jsou doplněné relaxačními technikami a předporodním povídáním. Cvičení je individuálně přizpůsobováno schopnostem a možnostem žen v různém stupni těhotenství. Cvičit lze v celém průběhu těhotenství, lekce na sebe nenavazují a tvoří pouze volný cyklus.

Trio body

Spojuje dohromady posílení a procvičení tří základních partii – břicho, záda, hýždě.

ZUMBA

ZUMBA je fitness program v rytmu latinsko-americké hudby, který kombinuje prvky aerobicu a tance.
Ve španělském slangu slovo „zumbare“ znamená „rychle se hýbat, bavit se, nebo pozvat někoho na party“. A přešně taková je filosofie Zumby, nepřipadáte si jako v tělocvičně, nepočítáte, kolik ještě kterého cviku musíte udělat a dokonce si můžete přidávat i své vlastní prvky. Zkrátka se bavíte a s úsměvem si užíváte na taneční party.

Přitom však velmi účinně cvičíte a spalujete spousty kalorií. V hodinách Zumby se kombinují rychlé a pomalé rytmy, čímž dochází k efektivnímu spalování tuků a tvarování postavy. Zapojíte celý svalový korpus, především pak nohy, břicho a hýždě.

Rozhodně nemusíte být žádným tanečníkem, protože Zumbu zvládne každý. Začíná se jednoduchými kroky a postupem času se přidávají trochu náročnější kombinace. Všechny taneční kroky jsou ale i tak oproti běžné podobně zjednodušené. Při Zumbě se vůbec nepočítá, tančí se zcela podle rytmu hudby.

Zumba je vhodná pro všechny věkové kategorie. Cílem Zumby je ukázat lidem, že hubnout lze zábavnou cestou.

ZUMBA a posilování

Spojení Zumby a tance nejen v latinsko amerických rytmech a posilování. Na hodině se tak příjemně spotíte a zároveň posílíte svaly, které je potřeba cvičit pravidelně.

Full body workout

Intenzivní posilování zaměřeno na procvičení všech svalů s větším důrazem na stehenní, hýžďové a břišní svaly. Díky velké intenzitě dochází i k rozvoji kondice. Ideální cvičení pro všechny, kteří se nebojí máknout pro dosažení svých cílů.

Total Body Workout

.. PŘIPRAVUJEME ;O)