Cross Gym

Jedinečná sportovní aréna, která plně vystihuje slovo CROSS GYM, tedy napříč všemi styly cvičení. V rozsáhlé Cross Gymové zóně narazíte na nejmodernější hrazdovou konstrukci s celou řadou žebříků, hrazd, kruhů, lan, bradel a terčů, na kterých se dají provádět veškeré silové a gymnastické prvky známé ze street workoutových hřišť. Jedinečná je také atletická dráha se skutečným tartanem pro atletický trénink a hned vedle doplněná o koberec, po kterém musíte roztlačit naložené odporové sáně. Neuvěřitelný je také pohled na 4 vzpěračské platformy, které splňují nejvyšší standardy. V nové zóně se nacházejí nové posilovací stroje otáčející se kolem jednoho kloubu, takže umožňují efektivní přenos síly pro kvalitní trénink. Dominantní je také zóna s jednoručkami, tyčemi a lavicemi pro skutečný silový trénink.  Pro zlepšení fyzické kondice a dosažení maxima energie zde máme unikátní aerobní stroje v podobě air biků, veslovací trenažerů a běžkařských trenažerů. Jedná se zkrátka o nejkomplexnější arénu v Praze.

Skupinový trénink, která má za cíl komplexní zvyšování svalové síly a kondice. Součástí tréninku jsou cviky vycházející ze základních sportovních disciplín jako je atletika, gymnastika, vzírání, překonávání překážek atd. Je určena pro všechny, kteří se chtějí naučit základním dovednostem a chtějí, aby jejich tělo fungovalo jako namazaný stroj. Všechny naučené věci můžete využít při překážkových závodech typu Gladiator Race atd.

Přidáš se i ty do naši Cross Gym rodiny?

Funkční trénink

Fenomém posledních let, kdy cvičení, které je zaměřené na kondici a na svalovou koordinaci vychází z běžných pohybů, které člověk provádí ve všech 3 rovinách. Cvičení tak respektuje přirozený pohyb člověka a zaměřuje se na efektivní zapojení všech svalových skupin do pohybu. Díky tomu dochází ke komplexnímu rozvoji těla a velice efektivní zvyšování kondice a kvalitnímu rozvoji svalového aparátu.

GRAVITY

Cvičení je založeno na používání speciálního kladkového stoje GTS Total Gym a nakloněné roviny. Název cvičení je odvozen od gravitace (zemské přitažlivosti), proti které většina cviků probíhá. Cvičení tak probíhá pouze s váhou vlastního těla. Díky nakloněné rovině a kladce se dá cvičení přizpůsobit každému klientovi a také způsobu cvičení a cíli každého klienta. Jedná se o velmi zábavné a účinné cvičení, které už nikdy neopustíte. Díky možnosti simulace různých sportovních disciplín, slouží GRAVITY k nácviku a kompenzaci pohybů. Dá se tak vhodně použít pro golf, tenis, atletiku, fotbal, basketbal, lyžování, plavání atd.

GYM WORKOUT

Skupinový trénink zaměřený na ovládání svého těla a využití jeho schopností pro provádění základních gymnastických prvků. Díky naší jedinečné konstrukci, se tak naučíte ručkování ve visu, výmyky, komíhání, šplhání, přitahování na hrazdách atd. Trénink umožňuje harmonický rozvoj těla a koordinaci v prostoru, což je základem pro všechny sportovní aktivity.

Insanity

Jedinečný koncept cvičení, charakteristický intervaly cvičení převážně s vahou vlastního těla. Tímto programem prošlo miliony lidí a vždy s úžasnými výsledky. Je to dřina, ale stoji za to.

Kruhový trénink

Většina sportovců v období získávání síly a zlepšování kondice tzv. objemový trénink, netrénuje jiným způsobem než KRUHOVÝM TRÉNINKEM. Jedná se o uspořádání samostatných cviků do kruhu a střídání se po určitém časovém intervalu n a jednotlivých stanovištích. Záměrně jsou vybírány cviky na komplexní posílení celého těla s využitím rozličných pomůcek jako tyče, činky, balony, těžké míče, trampolíny pro odrážení, dlouhá lana, expandéry atd. Jedná se o náročné cvičení, ale po každém tréninku budete cítit jak jde vaše fyzička dopředu.!

Core Training

.. PŘIPRAVUJEME …

TRX

Cvičení na TRX se může zdát jako velmi snadné, ale opak je však pravdou. TRX byl vyvinut americkými vojenskými, speciálními jednotkami, kteří TRX hojně využívají při svých trénincích na svých základnách i mimo ně. TRX procvičí nejen svalové partie, které jste zvyklí procvičovat při svých trénincích, ale zejména zapojí svaly o kterých jste doposud nevěděli. Při provádění každého cviku je maximálně aktivováno stabilizační svalstvo a jsou zachovány všechna pravidla funkčního tréninku.

Po celou dobu cvičení na TRX je vždy cvičeno pouze s váhou vlastního těla a to ve všech třech rovinách pohybu, což je nejoptimálnější pro komplexní uplatnění pravidel funkčního tréninku. Intenzitu lze však také zvýšit či snížit změnou postoje cvičence oproti závěsnému bodu. Je neuvěřitelné jak posunutí těla o pouhých pár centimetrů změní intenzitu prováděného prvku. V každý okamžik či po každém opakování si lze intenzitu velmi snadno přenastavit. Čím jsme níže pod závěsným bodem, tím se intenzita zvyšuje a naopak. Nejlepší intenzita je taková, abychom vnímali, že posledních pár opakování je prováděno téměř do úplného vyčerpání svalové síly. Lekce jsou zařazeny pod cvičení Body & Mind a mají stejnou cenu.